Nezařazené

Jakub Šudák

Těší mě, že Tě poznávám.

Chci svoji malou měrou připívat k bourání socialních bublin, proto jsem si tentokrát připravil krátkou povídku o hraniční poruše osobností.

14.2.2019 v 19:25 | Karma článku: 9.72 | Přečteno: 541 | Diskuse

Jakub Šudák

Konspirační teorie.

Čím dál víc mě zajímá, proč na tom lidi tak ujíždí, kdo ty věci vymýšlí a jaké procento lidí tomu skutečně věří a kdo ostatní jenom trollí. Za odmítáním reality a přijímáním pavěd nebo konspirací musí být nějaký psychologický jev.

12.2.2019 v 13:54 | Karma článku: 17.40 | Přečteno: 1029 | Diskuse

Jakub Šudák

Píšeme knížku, další.

Je něco málo po půl desáté. Otevřel jsem oči plné ospalků a zvolal: „mamííí!“ Už bych rád vstával. Za chvilku přišla máma s bažantem v ruce. Vypnula BiPAP a sundala mi z obličeje nosní masku.

9.2.2019 v 14:11 | Karma článku: 12.72 | Přečteno: 297 | Diskuse

Jakub Šudák

Kdo jsme?

Já Jakub Šudák – Šudy (27) kamarádím s Martinem Krčkem – Márty (29) spojuje nás život s muskulární dystrofií typu Duchenne, ale především smysl pro černý humor, kterým svojí diagnóze čelíme.

7.2.2019 v 17:25 | Karma článku: 19.83 | Přečteno: 561 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 607

Jakub Šudák.

Vozmen. V něčem konzervativec, v něčem libertarián, ale škatulkování mu je vlastně ukradené a je tu proto, aby mohl bourat sociální bubliny. Vyšla mu s kamarádem dokonce i knížka.

Duchennovi jezdci

http://www.nevzdavejto.cz

https://www.facebook.com/nevzdavejto.cz/